вторник, 26 октября 2010 г.

Ընդդեմ Փառատոնի

Բոլորս ամեն հնարավոր կերպ դուրս գանք սրանց դեմ
Խնրդում եմ բոլոր բլոգգերներին,ինտերնետ կայքերին , բոլոր բոլորին , եկեք ամեն կերպ պայքարենք սենց բաների դեմ:Քանի որ միակ Հայաստանյան երիտասարդական կազմակերպությունը ` ՄԻԱՍՒՆ շարժումը բան չի ցանկանում աենլ, մենք պիտի անենք:
FACEBOOK  ում խումբա բացվել , որը Վնասում է ոչ միայն Հայաստանի անվանը , այլ հենց մեզ ու մեր զինվորներին:Այն կոչվումէ <<ԱԴՐԲԵՋԱՆԱԿԱՆ ՖԻԼՄԵՐԻ ՓԱՌԱՏՈՆ>> :(((  թե ոնց են պետական մարմինները սենց բան ցույց տալիս շատ հետաքրքիր է ??? 
Կրկնում եմ ,պետք է անել ամեն ինչ, որ թույլ չտանք նման բաների շարունակություն ունենան:

ԵՍ անձամ եմ կանգնել պոստին` -20 աստիճան ցրտին, դրանցից 300-400 մետր հեռավորոթւյնա վրա ու մեկ մեկ մտածել` մանավանդ գիշերները,տուն կհասնեմ թե չէ :(((( էլ չեմ ասում ինչ վախերի մեջով եմ անցել ես ու բոլոր պոստեում կանգնած  ու հիմա ծառայող զինվորները  :Սրանք ձեռ են առնում մեզ նման բաներով:

Ով կարող է, մտեք fACEBOOK այս խումբը` http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=118393321556010  ու արեք հետևյալը `

Пожаловаться на мероприятие-- ներքևի մասում 3 կետի 2 կետ, սղմեք ու հաստատ ադմիները մի բան կձեռնարկեն FACEBOOK ի :

  Իսկ սա դրեք ձեր ավատար եթե կարող եք `

ԵՎ  հետո մտեք ստեղ` http://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=143781532334475&id=143298759049419&ref=notif&notif_t=like#!/event.php?eid=143298759049419   և  այստեղ` http://www.facebook.com/#!/event.php?eid=171089972901808

ու սղմեք, որ գնալու եք:

2 комментария:

  1. Ես ողջունում եմ Ձեր հայրենասիրական ու ազգասիրական քայլերը: Այս ամենին պետք է տալ կազմակերպված բնույթ:
    Հանդիպել է պետք:
    LEMES

    ОтветитьУдалить
  2. ես այպիսի բաներ չեմ կազմակերպում, ամեն ինչում (բաներ կան , որ չեմ կարող ասել, հաստատ հայրենասեր չեմ) հայրենասեր չեմ :) ուղղակի դրանց դեմը 2 տարի կանգնել եմ, մտածելով, որ կարողա մեռնեմ, ու ետ հայվանին որ նաձամբ տենամ մի 2 բան կասեմ:

    ОтветитьУдалить